
|
KÖŞK KAYMAKAM HASAN TAŞ BAYRAM ARİFESİNDE ŞEHİT VE GAZİLERİN AİLELERİNİ ZİYARET ETTİ - KÖŞK SPOR'A GELECEĞİMİZ OLAN ÇOCUKLARIMIZ İÇİN SAHİP ÇIKALIM |

Köşk İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (MEM) Voleybol Takımı, Aydın Kurumlar Arası Voleybol Turnuvasının güçlü ekiplerinden Tarım ve Orman İl Müdürlüğü'nü 2-0 mağlup ederek önemli bir galibiyete imza attı.
Müsabakayı baştan sona takip eden Köşk İlçe Milli Eğitim Müdürü Aydın Sarıbaş, takımımıza destek olmak amacıyla tribündeki yerini aldı. Mesai arkadaşları ile birlikte son sayıya kadar heyecanı paylaşan Sarıbaş, maç sonunda sporcularımızı tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Köşk İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce elde bu başarı sonrası; "Takım ruhu, azim ve mücadeleleriyle bizlere gurur yaşatan tüm sporcularımızı kutluyor, turnuvanın kalan maçlarında başarılar diliyoruz." açıklaması yapıldı.